O plutire...

O plutire...

duminică, 16 martie 2014

COME HOME TO ME

Dumnezeule,Tu esti Dumnezeul meu, pe Tine Te caut'!
Îmi însetează sufletul după Tine,
îmi tînjeste trupul după Tine,
într-un pămînt sec,uscat si fără apă.
Asa Te privesc eu în locasul cel sfînt,
ca să-Ti văd puterea si slava.
Fiindcă bunătatea Ta pretuieste mai mult decît viata,
de aceea buzele mele cîmtă laudele Tale.
Te voi binecuvînta toată viata mea,
si în numele Tău îmi voi ridica mîinile
Căci Tu esti ajutorul meu,
si sunt plină de veselie la umbra aripilor Tale
Sufletul meu este lipit de Tine,
dreapta Ta mă sprijineste...
Psalmul 63 
m privit în oglindă,avînd un simtămint ciudat...aveam un mers încet, cu o privire joasă, cu un păr cărunt si aruncat..iar ridurile de pe fată vorbea despre vîrsta ei.
Eram bătrîna ,obosită si murdară cu haine dezordonate si parul nepieptănat...
Trecea adesea prin fata voastră...
cînd îi priveam chipul în oglindă mi se aducea în inimă un simtămînt de durere.
Nu cunosc amănunte ale vietii ei...poate ca era bolnavă,poate ca se simtea singura, poate era respinsă si neiubită...
Indiferent de motivul pentru care nu are un adăpost, situatia ei mă urmăreste
Iată de ce:
pentru că sufletul fiecăruia dintre noi tînjeste după un loc de care să apartinem.Oamenii fără adăpost nu au un astfel de loc.Ei nu sunt ai nimănui.Îti dai seama de  lucrul acesta imediat.
neori si noi suntem în căutarea acelui loc în care să ne simtim în sigurantă si multumiti, chiar dacă locuim într-o casă de vis cu patru dormitoare.Căutăm cu înfrigurare o casă, un loc de care să apartinem.
În scriptură, D-zeu ne ivită să găsim casa adevărată în EL.
EU  găsesc în EL refugiu , sigurană si ocrotire...
Noi nu suntem  niste hoinari fără casă!
Nu suntem niste oameni ai străzii!
Nu suntem niste vagabonzi care umblă fără astîmpăr!
Există în inima lui Hristos un loc special pentru tine si pentru mine.
În EL, putem găsi încurajare si protectie
În EL, sufletul nostru îsi găseste linistea.
În Isus, noi suntem cu adevărat acasă!
...după o vizionare a acestui clip gîndurile mele au fost scrise aici pentru toti prietenii mei de pretutindeni si în primul rînd pentru mine,pt sufletul meu o alifie ce îmi dă vindecare...
...aceasi.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu