O plutire...

O plutire...

marți, 18 martie 2014

Binecuvintarea zilei incepe cu tine


Un fragment din ceea ce citesc si scriu:

Binecuvintarea zilei incepe cu tine.
Pina si animalele se bucura de viata, de o noua schimbare,inflorire, caldura binecuvintare....cu atit mai mult noi oamenii ar trebui sa ne bucure fiecare zi, fiecare clipa,fiecare floare care a inflorit...
Cind tie sete bei apa,nu citesti carti depsre apa'!Daca ne stingem de sete,prea putin ne folosesc cartile despre apa, singurul mod incare ne putem racori gura uscata e sa inchidem cartea, sa ne scufundam palma in apa si sa bem. Asa si florile mele albastrica si rozalica, ele au nevoie in permanenta de apa, de iubire, gingasie de vorbele mele dulci-eu si D-zeu e acela care le ofera apa spre a bea...
Asa si voi prieteni dragi...daca va e sete, trebuie sa beti!Atunci va puteti da seama cit de valoroasa va e viata voastra...dati sufletului vostru apa fericirii, a binecuvintarii ce ne e data gratis prin lumina, caldura, flori, pasari,animale...prin familie,prin sanatate,prin puterea de a vedea ,a simti, a pipai...atitea binecuvintari avem in fata noastra ...voi nu trebuie decit sa beti din aceste binecuvintari ce va sunt in palma gratis...
Un inceput de zi incepe cu tine ..bea, gusta si vei simti binecuvintarea asa cum am simtit-o si eu...doar lasa-te condus de cine te-A DUS PE ACEASTA LUME....
O ZI BINECUVINTATA VA DORESC! ...eu, aceasi ,...va doreste Amy



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu