O plutire...

O plutire...

sâmbătă, 22 martie 2014

Gindul meu de azi


Gindul meu de azi:
deschid si citesc:Aduti aminte de făgăduinta dată robului Tău,în care m-ai făcut să-mi pun nădejdea! Aceasta este mîngîierea mea în necazul meu,căci fagaduinta Ta îmi dă iarăsi viată.Ps.119:49,50
Atunci privirea îmi rătăceste dincolo de geam,la soarele care sclipeste,la adierea vintului ce loveste crengile copacilor de parcă ar dori să pună în dans micutele flori de cires care cad ca o ploaie de sclipiri ce se risipesc pe pamîntul umed si gata înverzit.Totu în jur e viată, plin de culoare,de parfum...de sperantă!
Mă ridic încrezătoare păsind cu tălpile goale în mreaja unei povesti.De mînă sunt dusă de vîntul ce mă gîdilă la ureche,ochii sunt vrăjiti de genele care se agată de cerul senin în adierea unei păsări care îmi sopteste că primăvara e aici aproape de inima mea...de florile copacilor si florile vietii mele.Îi multumesc Domnului pt ca mi le-a dat ca ele sa ma sustie, sa ma ridice din cumpăna tristetii si a descurajarii...Multumesc pt.o noua zi din viata mea...
...un gind scris pt copii mei si pt ai multumi Domnului Amy 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu