O plutire...

O plutire...

sâmbătă, 9 noiembrie 2013

NOIEMBRIE ZIUA 9

Noiembrie luna multumirilor
O stralucire de curcubeu!
...cîndva mi sa spus să pun culoare în tot ceea ce mă înconjoara.Atunci, am spus si tu vei pune culoare pe tine.Si asa sa si întîmplat...tu esti culoarea ochilor mei (G&A)
Cîndva si eu gîndeam asa:
...Dacă asi avea pozitia ei în viată! Dacă asi avea abilitătile, talentele ei...!
Sună familiar?
Dacă ar fi să fiu ca ea...care ar fi ca tine?
D-zeu ne-a dat un design unic si nimeni nu ne poate lua locul.Nici unul.
Deci de ce te compari?
El a modelat in deplin scopul si planurile sale într-un anumit mod de care nimeni altcineva nu poate face.
Nu stii cum te vede D-zeu?
El te vede ca capodopera Lui.El te vede ca avînd valoare imensă.Fiecare încercare, fiecare victorie, fiecare lacrimă, fiecare bucurie are un scop in viata ta.

...Amy


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu