O plutire...

O plutire...

duminică, 3 noiembrie 2013

NOIEMBRIE a-II-parte

Noiembrie:Luna multumirilor
Ziua a doua

Dacă as putea să-mi exprim o dorintă si asi sti
că s-ar putea îndeplini, nu asi cere bani,
nici bogătii.
Căci pentru asta se munceste.
Nici iubire,căci iubirea se cucereste.
Nu asi cere nici să fiu fericit
pentru totdeauna, căci nu poti cunoaste
fericirea fară neplăceri...
Si-atunci...
as cere sănătate pentru cei pe care îi iubesc,
căci ei sunt averea mea, ei mă învata
ce este iubirea...si fără ei nu ar exista fericirea.
Căci nu există pierdere mai mare decît să pierzi
din oamenii care îti sunt cei mai dragi!


Am invătat că in fiecare zi avem posibilitatea de a alege sa traim o viată deplină.Si este inutil să fim mereu îngrijorati pentru ziua de mîine,fiindcă fiecare zi vine cu problemele ei cu cu care trebuie să trăim...si mîine ne vom gîndi la problemele de mîine.
La urma urmei, azi este ziua de mîine pentru care îti făceai probleme ieri.
Azi voi multumi:
1. ...pentru o noua zi binecuvîntată
2. ... pentru mesajul zilei ,care mi-a adus îmbărbătare

3. ... pentru izvorul  lucrurilor frumoase, a credintei, nădejdii si biruintei
4. ...pentru povara ce o ia de pe umerii mei, aducînd linistea
Mi-am pus întrebarea la sfîrsitul zilei:
-Cum a început ziua mea? Cu o inimă recunoscătoare? Cu multumire ,armonie si pace?
Am decis încă o dată si încă o dată să acord atentie la primele clipe ale diminetii lui D-zeu
...am numit sufletul meu un suflet cu sarcini, uneori capricios si agitat...
...dar...care merge inainte cu o sperantă bună si încurajatoare în linistea divină.
Din momentul în care am devenit un crestin au existat multe dificultăti si lupte prin care am trecut..
...dar... obstacolele nu sunt în măsura să zdruncine credinta mea de al urma.
Stiu că El îmi poarta greutătile si nu uit că El este mereu cu mine.Chiar dacă am obosit eu pot reînoi taria mea, ...si zboara ca un vultur.     
  După cum v-am spus în prima zi ,voi continua cu volumul doi a cărtii in format electronic :
...în acest volum ne sunt prezentate aventurile Polyannei in Boston
Voi încheia cu un gînd:
POCAINTĂ
- am spus acest lucru pentru mine.O actiune bună nu ne oboseste,pentru-că  la timpul potrivit vom secera,daca nu vom cădea de oboseala.Asa dar cît avem prilej sa facem bine la toti si mai ales fratilor în credintă.
Galatieni6:9,10
...vom continua, Amy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu