O plutire...

O plutire...

duminică, 3 noiembrie 2013

NOIEMBRIE a-III-a parte

Noiembrie :Luna multumirilor
Ziua a III-a

Stii ceva....!!!!In sufletul meu ma temeam.Mereu te -am consolat, dar...totdeauna ma gindeam cu teamă, cum vom iesi din necazul cu care ne confruntăm.
Incidentul petrecut anul trecut si cu cel prezent nici o bucurie nu mă face să-l uit.
Incerc din răsputeri să încarc acel gol, acea durere, acea ură cu ce e mai bun.
Zilele acestea am primit un mail cu un mesaj minunat care ma ajutat să alung din fata ochilor ce era răzbunător,...să dezleg usa inimii care era atit de zăvorîta de acesti ani durerosi.
Este vorba despre o tînara mama, crestină si scriitoare pe nume Ann Voskamp, primind materialul printabil cu mesaju de ridicare si inaltare.
Un copac cu frunze ce dau zi de zi hrană sufletului meu...
Uneori tie dor de casă
Chiar si-atunci cînd tu esti acasă!
Uneori tie dor de EL
Chiar si-atunci cînd EL  e peste tot!
E ca si cum ar fi intrat un curent de aer proaspăt intr-o cameră inchisă.
Dar sunt convinsa ca imi voi reveni.Vreau sa aduc bucuria, pacea, fericirea in mijocul fam.mele.Copii sa simta acel curent care improspateaza casa aducind miros placut si culoare.
Copii trebuie să-si amintească cu drag de noi după ce nu vom mai fi.
Va trebui să ne străduim sa fie asa...un copac plin de speranta care ne hrăneste si însufleteste zi de zi

...pe fiecare frunză este scris cîte un verset biblic, pe care il decumpăm si in fiecare dimineata alegem o frunza si reflectam asupra verestului si aducem rugaciunea de multumire înapoi la 
D-zeu . Seara ma întorc înapoi la  versetul ales dimineata si notez pe spatele frunzii un cadou de recunostintă pentru acea zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu