O plutire...

O plutire...

joi, 7 noiembrie 2013

NOIEMBRIE ZIUA 7

NOIEMBRIE LUNA MULTUMIRILOR

...Am crezut că sunt puternică, am crezut că pot inchide ochii să nu văd furtuna, am crezut că pot astupa urechile să nu aud vuietul...dar... am observat că inca sunt sensibilă la orice adiere,la orice nor aruncat pentru am distruge încrederea...
Ei bine drag expediator A.,nu stiu dacă tu iti mai amintesti ce mi-ai scris pină acuma,dar...stiu că sunt lucruri pe care D-zeu ti le-a arătat si pe care nu trebuie să le uiti.
Domnu îti va da putere si curaj ca să postesti si să mergi la biserică indiferent ce vor spune cei din jur.Ai încredere în cei ce te iubesc.Tu stii că Domnu e acolo în inima lor, si dacă nu de la inceput,... se va bucura curînd de schimbarea ta.
Fii atent ,contează prea mult pentru tine ce spun cei din jurul tău?
Poate că acest aspect te-a  si făcut de multe ori să faci lucruri care nu-ti plăceau.Aveai nevoie să fii admirat, aprobat de ceilalti.Nu puteai sa fii singur.Acum nu esti singur, Domnu e mereu cu tine,si în curînd va fi în tine...si nu ai de ce te teme.
Doar să nu-i judeci, să te rogi pentru ei si atît.Să afirmi cu curaj si respect tot ce simti si gîndesti si vei fi respectat.Sau nu! dar ce contează, Domnu nu a pătimit pentru noi?
Nu e nevoie să te vindeci de envoia de mîngîiere, ci doar să o ceri si s-o primesti de acolo de unde izvorăste ea.Multi se adapă cu apă dintr-o băltoacă stătută, in loc să se ostenească putin să urce la izvor.Să-l chemi expediatorule, si să nu-i mai dai drumu si să devii si tu izvoras din Izvorul cel mare!
Te rog să-mi scrii iarăsi des, cît de des poti.Că e într-un caiet sau aici esenta e să mărturisesti, să vorbesti cu Mine...mă doare că ai plecat, dar mă bucur mult că esti mai aproape de casa  Cerească si ca e mai bine.
Ii multumesc că te-am cunoscut,mă simt putin ca o mamă, cu toate că-s Tatal tau...
lipsa ce o ai în suflet va fi umplută cu pacea si binecuvintarea cerească, deoarece eu am o mama care e si mama ta, o mamă duhovnicească care cu nimic nu te va scoate din inima ei.
Te îmbratisez cu dor si drag Maica Ta si Tatal Tau...
MULTUMESC PENTRU MESAJUL INCURAJATOR!
... expediatorul A.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu