O plutire...

O plutire...

luni, 4 noiembrie 2013

NOIEMBRIE A-IV-a parte

Noiembrei:Luna multumirilor
Ziua a IV-a





Adesea mi-am imaginat că lucrurile vor decurge într-un anumit mod în viaţa mea, însă de fiecare dată nu se întâmpl aşa cum plănuisem eu. De fapt, El avea grijă să-mi reamintească că planurile mele erau departe de ale Sale. Dumnezeu ne cere uneori să renunţăm la ceva scump fiindcă vrea să-I dăm cu toată inima acel lucru preţios nouă ca să-L ţină la El pentru o vreme, în timp ce Se poate ocupa de inimile noastre în voie, fără să-I fie teamă că am putea fi distraşi de visele noastre. Şi după ce ne va învăţa ceea ce trebuie să ştim, într-un final ne va înapoia visul... chiar împlinit. Ştiu că tot ceea ce tu îi oferi lui Dumnezeu nu se pierde. De ce am crede atunci că El a uitat de ce I-am cerut cu ceva timp în urmă? Toate lucrurile lucrează pentru binele tău, aşa că ai credinţă şi continuă să rogi. Nu se ştie când Dumnezeu îţi va înapoia visul oferit Lui printre lacrimi..

Nu am uitat, asa ca vom continua volumul 3 a cartii in format electronic
...volum acesta ne prezinta aventurile Polyanei ca tinara sotie.
...Amy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu