O plutire...

O plutire...

miercuri, 26 martie 2014

Lasa culorile curcubeului sa iti reaminteasca ca esti speciala


îndva, cu mult timp în urmă o fetită sa născut...
Cînd ochii ei a luat contact cu lumina a pătruns culorile curcubeului - si de atunci an de an ochii ei se coloreaza în infinitul fericirii, a bucuriei, a iubirii.
An de an sclipirile din ochisorii ei caută printre nori părtile din curcubeu...
Asa că,...sa gîndit să plece an de an într-o călătorie căutînd si ansamblînd ca pe un puzzle culorile de care avea mare nevoie în perelinajul vietii.
In drum a zărit VERDELE 
-Cît de minunată e această culoare! Cît privesti cu ochii e numai o sclipire. 
Atunci doamna Verde îi spune:
-Priveste la iarbă, la frunze si copaci, eu sînt culoarea vietii si a sperantei, mă găsesti peste tot.
Asa că fata a fost nevoită să ceară permisiunea doamnei Verde să ia o bucată din culoarea ei.
-Doamna Verde pe îndată ia răspuns:
Dar înainte de ati da din rochia mea verde ,răspunde-mi la întrebare, la ce îti foloseste?
-Stii cînd m-am născut, în ochii mei lumina a pătruns, era multicoloră, asemenea unui curcubeu....si cum anii au trecut, eu l-am pierdut.Asa că am plecat să caut culorile pentru ami forma cununa curcubeului peste viata mea.
Asa că, frumoasa doamnă Verde ia dat bucuroasă un petic din rochia ei.Fetita ia multumit si a plecat bucuroasă mai departe strîngînd cu putere în poala ei peticul verde pentru a nu-l pierde.
Bucuria ei fiind atît de mare,nu a observat că deja se pierduse într-un alt piesaj...în stînga si dreapta ei era numai ALBASTRU -albastrul mării,iar deasupra albastrul cerului.
Politicoasă salută doamna Albăstrea, cît de minunată esti! ochii mei mă zăresc ca într-o oglindă, atît de fermecată este această culoare.Atunci pe loc o întrerupe  din gîndurile ei doamna Albăstrea si exclamă:
-Gîndeste-te la cer si la mare.Apa stă la baza vietii si fără mine nu ar exista cerul albastru.Fără mine nu ar exista nimic! Eu dau viată tuturor culorilor.
Fata nu a stat mult pe gînduri si fără să întrebe îsi pleacă poala pentru a pune în ea cu repeziceală un petic din culoarea doamnei Albăstrea.
-Ei, ei dar nu asa! mai înainte de toate vreau să stiu la ce îti trebuie din peticul meu?
-Fetita rusinată începe să-i povestească cu lacrimi în ochi la ce îi trebuia această minunată culoare.
Doamna Albăstrea dă din cap bucuroasă ca semn de învoire urîndui mult noroc în căutarea celorlalte surori ale sale.Dar înainte de asi lua la revedere Doamna Albăstrea o îndrumă la sora ei geamănă, doamna Gălbioara care nu e departe de ea, doar la o aruncătură....
Priveste în zare si vei vedea o mare lumină, acolo locuieste ea.
Bucuroasă fetita îi multumeste si pleacă în grabă să întîmpine pe cea mai luminoasă culoare GALBENUL.
-Bună ziua doamnă Gălbioară! asi vrea să culeg din mantia ta strălucitoare un petic de culoare.Bucuroasă doamna Gălbiora ,rîse si cade cu învoire să rupă un petic de strălucire povestindu-i vraja culorii ei.
Eu sunt luminoasă si caldă, oricine priveste o narcisă sau la o floarea soarelui zîmbeste.Soarele, luna si stelele sunt galbene, frumusetea mea este atît de evidentă încît oricine mă vede rămîne uimit.....
Nu apucase să termine lauda că se auzi-se o altă voce.Era doamna Portocaliu care era vecină cu ea.
-Eu sunt culoarea PORTOCALIU a mîncărurilor sănătoase ce dau putere.Morcovul,portocala si dovleacul au vitamine.Si-atunci cînd portocaliul umple cerul,la răsărit sau la apus, frumusetea mea este atît de evidentă încît toti cei ce mă  văd se opresc si mă privesc cu admiratie si uimire.
Fetita zîmbi...si pentru-că drumul vietii ei era atît de spinos si obositor îi ceruse să se înfrupteze din belsugul doamnei Portocaliu.
Bucuroasă doamna Portocaliu o asezase la masă oferindui  vitaminele de care avea nevoie ca întărire spre asi urma drumul cu putere.
La plecare îi pusese în poala ei din belsugu peticul portocaliu ,îndrumînd-o la surorile ei, doamna Rosu si doamna Violet.
Fetita bucuroasă ca semn de multumire îi sărută obrazul doamnei Portocaliu si fugi în grabă pentru-ca deja era tîrziu....
Dar stia că oricît de tîrziu era ,în poala ei era peticul Galben care îi lumina drumul.
În drumul ei, viata ajunse-se la o ramificatie.Zilele treceau,ea crestea si mai mare purtînd în poala ei peticile de culori strînse --- privindu-le si admirîndu-le ochii ei începe să prindă culoarea ochilor de cînd era mică, simtea că nu ma e mult si culorile vor fi unite.
Pe loc era trezită de o vorba:
-Bună draga mea fetită! ce cauti la mine în poenită?
Rusinată îsi pleacă capul: sunt într-o mare călătorie, caut culorile pierdute de care am mare nevoie de ele în viată mea
Pe loc doamna Rosu îi răspunde: eu sunt conducătorul întregii vieti.Sîngele este rosu si sîngele înseamnă viată. Eu sunt culoarea pasiunii si a iubirii.
VIOLETUL pe loc se ridică în picioare si vorbi:
-Eu sunt culoarea imperială a regilor.Oamenii puternici întotdeauna m-au ales pe mine, deoarece eu sunt culoarea puterii si a întelepciunii.
Nu bine apucă să-si sfirsească fraza doamna Violet o voce joasă si timidă îsi luase cuvîntul:
-Eu sunt doamna INDIGO.- stiu cu greu mă observati pe mine,însă desi sunt tăcută, fără mine nu ati fi nimic. Aveti nevoie de mine pentru echilibru si contrast...si pentru linistea interioară.

Cearta si importanta culorilor le fusese răpită de un fulger puternic ce lumina cerul care trecea pe acolo si le auzise cum se certa
Începuse să tune si să plouă cu găleata.
Fetita care de fapt nu mai era o fetită mică ci o doamnă,mamă,femeie...stătea la capăt de drum în ploaia binecuvîntarii privind si ascultînd ce sopteste ploaia tinerelor doamnelor culori.
VOI CULORILOR SUNTETI ATĂT DE NESĂBUITE. VA CERTATI SI VĂ LAUDATI CARE ESTE CEA MAI BUNĂ, FIECARE ÎNCERCÎND SĂ FIE DEASUPRA CELORLALTE.nU ÎNTELEGETI CĂ FIECARE ÎN PARTE ATI FOST FĂCUTE CU UN SCOP SPECIAL, FIECARE ESTE UNICĂ SI DIFERITĂ.
Luati-vă de mîini voi cele trei doamne culori  ROSU VIOLET si INDIGO! Si din poala ta fetita dă drumul culorilor si urmati-mă!
Fata a dat drumul peticilor de culori.Si făcînd ce le spune ploaia, culorile se apropiară si se luase de mîini.
De acum în colo zise ploaia:
cînd plouă, fiecare dintre voi se va întinde de-a lungul Cerului într-un superb semicerc colorat.
CURCUBEUL va fi un semn al păcii si al sperantei!
Pe loc fata si-a regăsit in ochii ei culorile în lumina curcubeului!!!!!

zi într-o zi specială cînd îngerii îi dau tîrcoale...îi sopteste că atunci cînd ploaia curătă pămîntul să cauti curcubeul pe întinsul cerului.Acolo e îngerul tău care te priveste si îti doreste să fii fericită si îndeplinită.
Doreste ca lacrimile să-ti fie înlocuite cu un zîmbet, durerea cu infinita iubire ce se află în mijlocul tău(fam. ta )
Si tot azi îti mai transmite că, atunci cînd apare curcubeul sa vă tineti de mînă si să priviti sus si ea vă va sopti prin triluri îngeresti că fiecare dintre voi sunteti speciali în inimioara ei.
Închei aceasta minunată călătorie care îti apartine dragă si scumpă prietenă cu un sincer si frumos
LA MULTI ANI!
...si un mic cadou ce nu poate fi altul decît acest mesaj de la îngerasul vostru.
Lasa culorile curcubeului să pătrundă în inimioara ta....pentru-că acolo unde sunt ele sunt si eu,al tău ingeras care va astepta cu nerbdare ziua cea mare a revederii


ps: am încercat să readuc pe fundalul vietii povestea ta, dorinta si lupta pe care nu am stiut-o ...dar pe care mi-ai facut-o cunoscută chiar acum cind rindurile deja erau scrise....te pup si doresc ca Domnu sa-ti de-a putere, intelepciune,iubire si multa,multa binecuvintare
LA MULTI ANI!!!!
...Amy


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu