O plutire...

O plutire...

duminică, 2 martie 2014

IVITATIE & MULTUMIRE

unteti invitate cu mine la o cafe, ceai
si o prajiturică...
...asa cum stăteam la masa mea de lucru în această dimineată frumoasă de duminică ,gîndurile m-au năpustit pe loc.
Acest blog numit gînduri m-a ajutat foarte mult în această perioada sa fiu mai aproape de cer, de ceea ce mă ajuta sa ma ridic si să ma recunosc ...ceea ce cred că e dat de la D-zeu.
A fost modul în care acest lucru pentru mine e un mister!
Cu multi dintre voi  ne-am plasat în acest spatiu...
El ne-a sfătuit să nu părăsim adunarea noastră, cu toate că lipsa mea din acele scaune nu a dat dovada rătăcirii mele.
M-am aflat cu Domnu în scrierile, bucuriile, plîngerile si dorintele mele,...avîndu-vă si pe voi ca sustinători si povătuitori.
Deci ,eu sunt cu multi dintre voi azi si de mîine prin intermediul acestui blog.
M-am rugat pentru fiecare dintre voi...
Si voi pentru mine!
Cînd te-ai oprit să citesti scrierile mele umile, tu te-ai grăbit să-mi lasi un mesaj de încurajare si sperantă în inima mea.
Si eu simt si cred că,acela se poate numi un prieten adevărat!
Te-ai grabit să asculti cu iubire si de a da o notă încurajării.

SUNT EU PĂZITORUL FRATELUI MEU?
DA COPILUL MEU,ESTI!

Eu nu sunt un dictionar sau o carte!
Eu nu sunt un psihiatru!
Eu nu sunt un doctor!
Eu nu sunt un expert de sănătate!
Nu sunt multe lucruri cu un titlul dat de lume!
Dar:
Sunt un copil a lui D-zeu!
Am mers pe jos în dragostea Lui!
Eu sunt o învătătoare care mă instruiesc cum sa fie o femeie evalvioasă, sotie si mamă.
Sunt în cursurile de a învăta multe lucruri despre întelepciune...
Încerc si mă lupt să fiu alături de El în fiecare zi!
Fără conditii ,doar dînd slavă!
Fie ca pentru fiecare dintre voi să păsiti
într-o săptămînă binecuvîntată!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu