O plutire...

O plutire...

vineri, 7 martie 2014

8MARTIE- a doua zi speciala pentru mine

mi pun fata în palme!
Prin pleoapa închisă cercuri de raze pulsează trandafirii curcubee...
rosii si verzi si albastre si roz...
Stiu că rosu e pentru iubire,pentru cer e albastru, verdele pentru ochi si rozul pentru viată...
Pe care din ele să-l prind ?
Nici eu nu stiu, asa ca am fugit la toamnă,hotărîtă să brodez pe voalul de frunze al tomnii o soaptă ca să pot ajunge în fugă la primavară.
N-am nici ac si nici fir, am doar vise si teancuri cu frunze.Frunze galbene,rosii,maro,verzi....am si sertare cu licurici,la lumina lor ,noaptea în vis desenez.

Pentru fundal aveam nevoie de rosii... asa că am alergat să întîmpin soarele.
Am furat dintre gene tot A-ul
Apoi am fugit către mare, aveam nevoie de M,am luat putin restul
să-l iau de la munte.
De la mare tot cei profund,..de la munte tot cei înalt.Aveam acum doar pe A si pe M
I-am potrivit frumos, tivindui cu o rază de soare.Si fiindcă raza sa învoit,am mai asezat un A , dăruit din cununa ei.Imi trebuia L-ul  asa că am hotărît să trec pe la lac.Mi l-a oferit si lebăda si lotusul si luna...
Cînd mă întorceam am găsit un I- cam fricos, de la iepure dar l-am luat ca aveam nevoie de el.
Mai aveam nevoie de un A.Puteam să aleg dintre acum sau altădată.
Am renuntat...L-am găsit la bijutier într-un fir de aur.Era prea minunat sa-l las acolo,...si l-am luat...l-am luat cu totul.
Pe voalul de frunze am aranjat de la capat, totul cu migala.Pentru-că drumul a fost atît de anevoios am ajuns în sfîrsit la primavară si am început sa scriu toate literile ce ti-au fost date:
A de la soare
M de la munte si mare
A din azur
L de la lac, lotus si lună
I din iubire...si
A din anotimpul de azur
AMALIA..de jur imprejur firul de aur îi cădea precum diadema

Am vrut sa fur mai multe culori...chiar si verdele...dar..toate la ce mi-ar folosi cerul si ochii dacă n-ar fi lumina si fericire?
Da e prea mult! Prin pleoapa abia deschisă nu pot să pătrundă toate,e ca o întoarcere în zori.Primăvara aceasta am s-o duc cu mine în toamnă pentru că acolo sa oprit toate pentru noi toti.
Atunci cînd noaptea va veni voi avea cu mine florile si soarele si ochii...pentru a fi înmînate tie dragă mamă
Un cuvînt sacru, o dragoste ce nimeni altcineva nu o poate dărui....
Iti doresc o primăvară ce tine legămîntul dintre soare si cer...
luminează cît cerul si-atunci viata va fi o vesnică
primăvară!
Am cules din gradina cerului toate aceste litere pt ati ura tie draga mamă
în această zi frumoasa de 8 Martie tot ce e mai frumos si mai placut ochilor tai, cu toate ca aceste litere
AMALIA
sau rătacit prin lanurile de flori pentru a da tuturora din curcubeul culorilor ceresti binecuvintarea zilei de azi ce mîine nu stiu dacă o mai fi...
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu