O plutire...

O plutire...

duminică, 23 februarie 2014

LA MULTI ANI DRAGA SI SCUMPA MEA FETITA

Copil frumos!

Copil frumos, te-aş ţine-ascuns
în locul unde n-au pătruns
nici răutatea, nici mânia,
în locul unde e stăpână bucuria.

Şi ţi-aş păstra desţelenită
grădina vieţii, şi-nflorită,
ca un surâs să fie fiecare floare,
pe chipul tău să râdă lumina de la soare.

Şi ţi-aş aşterne dragoste în cale,
din suflet aş lăsa să scuture petale,
ca să nu simţi nici pietre ascuţite şi nici spini,
să nu te rătăceşti prin mărăcini.

Vise înalte ţi-aş păzi în palmă,
iar zborurilor tale le-aş ţine vremea calmă,
şi timpul l-aş supune şi l-aş îmblânzi,
l-aş pune în clepsidră şi ţi l-aş dărui.

Dar nu ştiu cum să fac acestea toate,
nu era scris în nicio carte,
şi nu cred că a fost vreun înţelept
care ştia ceva şi a păstrat secret.

Şi-atunci tot ce rămâne e să îţi dau poveţe,
să te învăţ că lumea are multe feţe,
să îţi arăt cum sufletul se oţeleşte,
dar dragostea din el e cea care te creşte.

Să-ţi spun că din durere iei putere,
că pentru a clădi un vis de multe ori se cere
să laşi bucăţi de suflet să se sfâşie din tine;
dar să nu-ţi pară rău când tot ce faci e bine!

Să nu uiţi idealuri chiar dacă ţi se pare
că s-au pierdut cândva în neagră depărtare!
Oricât de întuneric, mai sunt câteva stele;
să cauţi mereu zborul şi să ajungi la ele!

De cazi, să te ridici mai sus
şi să răsari chiar dacă soarele-a apus!
Dacă pierzi astăzi, poţi învinge mâine;
să nu-ţi vinzi inima pe-un colţ de pâine!

Să nu uiţi niciodată să fii bun şi drept,
să nu te pleci, dar să fii înţelept!
Şi vieţii să-i surâzi, să ştii cum să te bucuri
de împliniri înalte şi de mărunte lucruri!

Iar la sfârşit, când scazi şi când aduni,
când timpul ce-ţi rămâne e cât să-l ţii în pumni,
să-ţi fie gândul liniştit şi inima senină
că ai trăit frumos şi viaţa ţi-a fost plină.

Carmen Pricop
zi e ziua cind soarele mi-a soptit, mi-a multumit si mi-a daruit o mogîldeată de fetita...azi e ziua cînd am devenit mamă...
...fetita mea ,încerc sa aduc în această zi frumoasă din viata ta ,un gînd frumos  o rază de soare, o lacrimă care să împrospăteze buchetul tau de flori ai anilor ce se scurg cu repeziciune.

Uitîndu-mă printre amintirile uitate într-o carte a renăscut puterea de a mă încrede viată.Ai sosit pe lume cu un scop sa-ti fiu mamă  si totodata prietena devotată. Să lupt cu soarta ce îmi e dată...să te învăt puterea vietii...
Asi vrea să-ti ofer tot binele din lume ,dar...viata e egoistă ,ea îti ofera tot ce e în ea,...dar cît voi fi în viata voi fi stîlpul si acoperisul tău.Am să mă lupt cu norii ,ba chiar si cu furtunile de e cazu, numai sa te stiu pe tine (o fata azi, miine femeie )fericită.
ATUNCI ASA AI FOST:

APOI AI TRECUT LA O ALTĂ TREAPTĂ:
....a fost treapta cînd am învătat de la tine ce e zîmbetul... ce înseamna sa fii cu adevărat copil,...să oferi, să daruiesti si în schimb să primesti.

SI ÎNCA O TREAPTĂ:
...odată cu primii tăi pasi am învătat si eu să păsesc prin viată...
Am învătat ca la orice cădere era nevoie de fortă si vointă pentru a te ridica...
Am învătat că lacrima poate fi înlocuita cu usurinta atunci cînd primesti un zîmbet...
Am învătat că siguranta este atunci cînd cineva te tine de mîna....
Am învătat multe de la tine...si prin acest mod vreau să-i multumesc Domnului că ai fost si esti o binecuvîntare pentru mine.
Asa au trecut anii.....trecînd usor si usor la altă treaptă a vietii
...sunt acei ani cînd stiai cum să răspunzi privirii mele...
...sunt acei ani cînd învătai să scrii litera cu literă  acel cuvînt numit MAMA...
...sunt acei ani în care căutai grăbita să cunosti  talentele tale....

...am adunat doar o mică parte a anilor tăi, dar de care îmi amintesc cu mare drag de ei.
Am vrut ca darul meu sa fie nu un obiect sau ceva nesemnificativ....am vrut sa astern prin gînduri iubirea mea ce o am pentru tine...
....am vrut sa scot totu din mine, dar...stiu ca nici cuvintele nu sunt îndeajuns
ci e nevoie de fapte si apropiere totală.
Mă lupt si mă voi lupta ca pîna voi exista sa-ti fiu prietena de care sa te sprijini,să îti ofer cu adevarat ce lipseste inimii tale...o mama care sa nu te păraseasca,o mama care sa-ti stearga lacrimile,o mamă care să te învete cînd viata te înseală....
...sunt lacrimi de bucurie ce vor curge pentru ai tai ani frumosi ce doresc sa fie binecuvintati în IUBIRE,SĂNĂTATE,SPERANTA,NADEJDE, BELSUG SI CREDINTA.

Copila mea Naomi
Lacrimă de rouă căzută,
pe frunza pământului.
Am primit în dar prin venirea ta,
bucuria trăirii şi un ocean 
de dragoste.
Ca un înger de lumină
ai adus strălucirea din stele
în viaţa noastră.
În ritm de dans ţărănesc reverşi peste noi,
parfum de flori de primăvară
şi prospeţime.
Ne odihneşti sufletele
în sunetul viorii cântând balada lui Enescu
şi ne molipseşti de tinereţe.
Esti curcubeul
lacrimilor noastre.
De toate acestea
ne bucurăm,
doar printr-o bobiţă
de rouă,
trimisă de Dumnezeu, 

LA MULTI ANI! draga si scumpa mea fetita

...a ta mămicută


3 comentarii: