O plutire...

O plutire...

joi, 27 februarie 2014

CER ELIBERARE!!!!!

tau cu capul plecat si lacrimile dau năvală, de parcă în ei ar fi un izvor nesăcător...Nu mai am putere să mă opun sortii.Condamnarea vine din toate colturile inimii mele, zi de zi cedez credintei cerînd socoteală...
Strig după ajutor si spun mereu că-s slabă..
Nu mai am putere să lupt...
Sunt purtată de vînt, dacă ajung în N vîntul mă împinge la V, vestul îmi răspunde cu aceasi tărie mergi la E, estul nici el nu-mi spune alt ceva decît mergi la S si vei întelege mesajul vietii...
Toate au vorbit pe un acelasi ton:
-Lăsati-o în pace! Trebuie să-si refacă viata! să prindă putere, sperantă si iubire!- fără toate acestea ea nu va putea supravietui.Viata crestină nu are de ce să fie plină de esecuri sau de lupte nesfîrsite cu ispitele.
Greseala a fost a ei pentru-că sa luptat din răsputeri sa aibă ceva al ei, fără să consulte dacă acel ceva al ei îi apartinea cu adevărat.
Tinea la acel lucru cu gelozie ca pe o floare care nu dorea să se ofilească niciodată...o îngrijea mereu pentru ai pastra parfumul de care simtea că are nevoie zi de zi, clipă de clipă....
Oricît a încercat, floarea îsi schimba culoarea, din rosu aprins, într-un rosu negriu...iar parfumul nu mai era acelasi.Nu mai avea puterea să o îmbete în mirosul vrajei si a dragostei.
An de an privea cum petalele cad pe rînd, casa pustie ,fara culoare, parfum si soare.
Am simtit cum adevărat a murit acea floare care odată mă luptam cu gelozie sa supravietuiască oricarei lupte care se năpustia peste ea..se lupta cu soarele, cu vîntul, cu ploiile..Si abia apoi am înteles de ce aceste patru vînturi m-au fugărit si mi-au soptit:
-Lăsati-o! trebuie sa-si revie si să-si refacă viata.Nu mai poate lupta pentru ce nu e al ei si nu îi mai apartine...
Cînd ne luptăm prin fortele proprii suntem fără putere.Vrăjmasul este mai puternic.Ispitele lui sunt coplesitoare.Trebuie să-L las să facă pentru mine ceea ce nu pot face eu singură.

...

ar la tot ce am gîndit si scris azi o prietenă mi-a trimis o povestioară la care mi sa spus  :meditează!

...Să presupunem că mă aflu într-o sală mare,neluminată.Fiind beznă îmi este imposibil să găsesc o iesire.Însă găsesc o lopată.Ce poti face cu ea?
Cît timp mi-ar trebui ca să dau întunericul afară cu lopata?
Cît efort ar trebui să depun ca să alung întunericul cu lopata?
Dar daca o sută de oameni ar munci trei, oare am reusi să dăm afară întunericul?
Însă ce s-ar întîmpla dacă  mi-ai arăta unde este întrerupătorul si m-ai ajuta să actionez?
Sala s-ar lumina imediat. De ce?
La cea mai mică apăsare a întrerupătorului cablurile electrice conectează corpul de iluminat la sursa de energie.
LECTIA:
...atunci cînd asezăm puterea vointei de partea binelui, ne conectăm la sursa de putere infinită.Puterea lui D-zeu se revarsă în viata noastră si se produc schimbări dramatice, miraculoase.
FRUMUSETEA FLORII NU ESTE DE LA TINE!
FRUMUSETEA ESTE DATA DE SUS...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu