O plutire...

O plutire...

vineri, 27 ianuarie 2012

UN SEMN DE MULTUMIRE

Ce ar fi viata fara incurajare?V-ati ginditi ca o simpla propozitie,spusa la un moment potrivit poate schimba multe, poate schimba modul de gindire, poate schimba rezultatul unei activitati?Nu stiu cum sunteti voi,dar eu,uneori  am nevoie de incurajare. Pt. mine e important ca cineva sa spuna continua, e bine,sau totul va fi bine,chiar daca situatia pare imposibila. Uneori o incurajare iti da avint,iti da sperante, te imbarbateaza, te intareste, te incarca de energie, te motiveaza, te ajuta sa gindesti ca totu se poate si are o rezolvare.Atunci cind simtit ca nu mai poti, ca nu mai exista nici o sansa de iesire la liman, o incurajare poate face minuni...un zimbet poate schimba totu...doar..ca majoritatea dintre noi suntem atit de comozi incit ne doare gura daca pot sa spun asa sa oferim un sprijin de incurajare aproapelui printr-o simpla propozitie....
M-am apucat sa scriu pe acest blog crezind ca nu vor fi oameni care vor citi ceea ce scriu...sau care vor fi citiva care vor citi,...dar vor ramine nesensibilizati si nu vor acorda atentie la gindurile mele.
Ei bine saptasmina aceasta am primit o incurajare de la o pesoana draga mie care a simtit sa imi spuna cuvinte frumoase de incurajare la tot ce fac...Nu asi putea descrie in cuvinte fericirea pe care am simtit-o atunci cind mi-a spus CONTINUA,CURAJ,INAINTE...AI TALEN....Bineinteles nu am crezut pe moment la talentul meu..dar...vreau sa subliniez ca pt mine a contat foarte mult sa stiu ca cineva e linga mine si pe aceasta cale vreau sa-i multumesc acelei persoane pt ca a fost in-tradevar o incurajare pt mine.
    Asi vrea si eu sa va incurajez pe toti cei cititi  prin urmatoarea propozitie din Deutronom31:8
„Domnul însuşi va merge înaintea ta, El însuşi va fi cu tine, nu te va părăsi şi nu te va lăsa; nu te teme şi nu te înspăimânta!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu