O plutire...

O plutire...

duminică, 8 iunie 2014

Asi vrea să pot fugi de realitate....




Mi-ar place sa fugă problemele si dificultătile din viata mea.Ar fi atît de minunat să închid usa din spatele casei si să o deschid pe cea din fata casei mele si să mă opresc trăind ca într-un balon frumos care se urcă spre înaltimi ceresti.
Asi vrea să opresc vestile triste si să aduc fiecăruia o viată fericită , linistită, calmă,...umplînd aceste file de blog cu stiri bune, împărtăsind din toată frumusetea ce se învîrte în jurul meu...dar din păcate pentru unii din noi nu-i o realitate si ne confruntăm cu realitatea vietii în parte fie că ne place sau nu.

Sunt zile în care  depresia se cuibăreste în adîncul inimii si doresc să pot pleca de  departe, să fug, să mă ascund...
          ,,DAR NICI O MAMĂ NU POATE FACE ACEASTA!!! 
În timp ce bolnavul are zile proaste, la fel are si îngrijitorul... zilele lor bune reflectă în ale  mele zile bune si zilele lor rele se reflectă în ale mele zile proaste.
Este obositor, am vărsat prea multe lacrimi deja.Da,...si stiu si versurile care aduc încurajarea si sprijinul, eu stiu ca trebuie să am încredere în Domnu pentru toate lucrurile, stiu că nu trebuie să intru în panică si stres.
Si cu toate acestea de multe ori nu reusesc să păstrez un zîmbet pentru cei din jurul meu sau să fiu la fel de pozitiv si încurajator,... că pot!.

Viata are multe lupte si ca mame si părinti _unii dintre noi sunt în imposibilitatea de a trăi într-un balon frumos, linistit, calm atunci cînd uni dintre copii nostri suferă.
Pentru a aplana această durere si disperare a lor, în realitate tot ce putem noi face ca mame este rugăciunea noastră...învătîndu-i să se lupte cu viata.
Pentru-ca viata merită trăita!


Stiu că acest mesaj transmis la cineva care nu poate vedea încă frumusetea...e atît de greu, mult mai greu decît am visat vreodată.
Si totusi:
VIATA MERITĂ TRĂITĂ!

versetul pentru mine si tine drag prieten care ai pierdut balonul frumosului, al calmului, al credintei este:
Iosua 1:9
Nu ti-am dat eu oare porunca aceasta: Întăreste-te si îmbărbătează-te?
Nu te înspăimînta si nu te îngrozi, căci Domnu Dumnezeul  tău este cu tine în tot ce vei face.

Si voi încheia cu un verset drag mie:
Psalmul18:1,2
Te iubesc din inima Doamne, tăria mea!
Doamne ,Tu esti stînca mea, cetătuia mea, izbăvitorul meu!
Dumnezeule, Tu esti stînca mea în care mă ascund, scutul meu, tăria care mă scapă si întăritua mea!

Amy


3 comentarii:

  1. Buna ziua!
    Ce mai faceti?
    Va doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. realitatea,...realitatea este conventionala,...diferite vietuitoare vad altceva decat vedem noi prin interpretarile pe care le dam efectelor vizuale care vin ca raspunsuri generate de curenti electrici la stimuli din afara, ..care stimuli sunt dar nu sunt ce si cum ii vedem noi..Pntru ca sa treci in alta realitate ar trebui sa redefinesti toate lucrurile pe care le-ai invatat...Sa stii ca se poate, dar nu are rost. Rost are altceva insa. Sa-ti dai seama ce este de fapt "real" in tot jocul asta...Succes. Doamne ajuta,multumesc,mk

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...multumesc pentru sfat...iar cit despre joc, o pot defini VIATA....si ea ma va invata intr-un ritm mai lent sau mai rapid.O zi buna pasare anonima

      Ștergere