O plutire...

O plutire...

duminică, 18 mai 2014

Un vis si o strigare




CONVORBIRE
EU:...drumul ăsta....cred că am luat-o pe un drum gresit.Nu e drumul pe care am venit demult.
CINEVA: soferul, cel cu care ai mers în viată trebuie să cunoască toate drumurile.Probabil a considerat că acest drum e mai bun.Nu trebuie să-ti faci griji , cu sigurantă te va duce la destinatie.
EU: -Da!!!!!
CINEVA: Vroiam să-ti explic ceva....ai încredere sau ai avut încredere în persoanele de linga tine care te conduce spre destinatia vietii...dar... nu ai încredere în Atotputernic care conduce întreaga lume. Priveste, ascultă...totul este în mîinile Lui.Asa că ai credintă în El! Te poti confrunta cu multe greutăti , dar El te va ajuta categoric să ajungi la destinatia ta.Ai înteles mesajul pe ziua de azi Amy ?
EU: plec capu, tacută si în gindurile mele cer iertare, credinta mea e mica, mult prea mica....E prea trist în jur si stelele de abia mai licaresc....vreau un cer senin, plin de stele încrezătoare care sa-mi lumineze drumul....
(un fragment al visului de azi ♥)






...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu