O plutire...

O plutire...

sâmbătă, 19 aprilie 2014

În această seară..o poveste


n această săptămînă am fost îndemnată pentru ami căuta linistea mea prin cînt.Suntem atît de binecuvîntati la orice pas ni se ofera gratis cînturi duioase vocale,instrumentale dar...cel mai frumos si înăltător e trilulitul păsărelelor care l-au readus în inima mea la o poveste...si o glorie!

O poveste...
în cuvintele lui Marty Goetz care redă întreaga biblie prin intermediul muzicii,...iar Psalmii înseamnă de fapt a smulge un ' instrument cu coarde' si al pune în nota melodică.
Această seară pentru mine este un cîntec feric...stiu că pentru unii dintre voi le este frică de acest cuvînt- dar acesta nu înseamnă magie.Uitîndu-mă în dictionar ea vine de la un cuvînt ' încîntare'-să cînte...deci...înseamnă,să cînte!
Si încîntarea înseamnă a atrage ceva emotional...
Deci, practic în această seară de sîmbătă este smulgerea de coarde pentru a atrage prin cînt iubirea(emotia) mea pentru cel ce ma iubit,ocrotit,...si vreau sa cred că, mă va mîntui!
Ascultînd această melodie specială, într-o seară specială...cuvintele ei vorbesc într-adevăr despre inima dorintei noastre ,totusi ele sunt îndreptate si vorbesc despre EL.

,, Si rugăciunea noastră a fost si rog să fie în această seară prin ceea ce am face, am schimba,am ierta... astfel vom simti că EL ne atrage, ne eliberează..în cînt si redare a instrumentelor noastre...ne atrage la sursa dragostei, a lui D-zeu,EL însusi.


,,În fiecare seară, ar trebui să îl găsiti pe Isus
Ar trebui să simti cum El te sună,
într-o cameră aglomerată..
Punîndu-ti aripi...
aripi de viată,de sperantă si eliberare."
HRISTOS A INVIAT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu