O plutire...

O plutire...

luni, 10 martie 2014


e una din paginile mele a venit cineva în vizită pentru prima dată si mi-a lăsat un mesaj emotionant...si asi putea spune că nu este singura care îmi lasă mesaje ce sîngerează a binecuvîntare .
Ea a lăsat o urmă parfumată în tot ce face, ce spune, precum o albină care a găsit drumul său spre o pajiste acoperită cu flori.
Si m-am întrebat:
Ce se întîmplă dacă am trăi o viată de genul acesta, ca o floare care varsă un parfum dulce prin împrejurimile sale?
Poate că, atunci lumea ar trăi aici mai putin în egoism si iubire de sine.
D-zeu astfel va guverna evenimentele din viata noastră,pînă la cel mai mic detaliu, pentru a oferi nouă conditii care ar putea să ne facă rodnici...
Frumusetea de flori nu este dată pentru El însusi!
Soarele si ploaia lui D-zeu, dă parfumul celor care trec prin ele, oferindui puterea de transformare,uscîndu-se si să moară înainte ca fructele sa fie produse...
Prin orice trecem in viata ,dăm parfum...
Da, un parfum cu miros dulceag, care merge pînă la D-zeu..
Asa ar trebui să fie viata mea o binecuvîntare pentru altii...o floare ce împrastie parfum pe oriunde merge, facînd pentru ochii celor din jurul meu un curcubeu multicolor...
Rugaciune :
Astăzi începe o nouă săptămînă...Binecuvîntati să fie toti aceia care îmi ajung în cale si fiecare experientă ce îmi ajunge în viată.
Păsesc cu seninătate si cu încredere în necunoscut, stiind că totu ajunge pe calea mea pentru ami servi Binelui.
Rămîn astăzi în această constientizare, cu inma deschisă si în pace.
Multumesc Doamne pentru adevărul  acestei  afirmatii
Amin!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu