O plutire...

O plutire...

vineri, 14 februarie 2014

Azi vorbim de iubire...

zi întreaga lume vorbeste,se bucură de această zi specială...desi ca de obicei împart această bucurie cu copii mei prin diverse activităti ,ocupînd timpu si mintindu-l că viata poate merge si singură.
O lumînare poate da diferite culori dacă o privesti în adîncul ei- tot asa si ochii nostri,dacă încercăm să ne cufundăm în adîncul lor poti descifra diferite culori,forme...putem simti căldură ,sinceritate.
Acum sustin acest lucru privind mînutele ,ochii,inima copilului meu care a pus atîta dragoste în creatia acestui mic cadou ,dar care are o semnificatie ce prin cuvinte nu pot fi spuse.
zi oamenii vorbesc între ei de iubire...dar...eu azi asi vorbi despre acest subiect privind dintr-o alta directie.
Pentru-că inima mea nu împarte aceste clipe cu cineva, gîndul meu a fugit la Dragostea lui D-zeu pentru mine... si la Dragostea mea fata de D-zeu ,care ar trebui să aibă loc in viata noastră, a mea si a ta.
D-zeu este dragoste!
Cele mai mari porunci date, e sa iubesti pe Domnu cu toată puterea,sufletul,inima ... si sa ne iubim aproapele ca pe noi însine.
Daca nu avem dragoste nu suntem nimic!
Cînd ne gîndim doar la dragoste si în jurul nostru lucrurile din lumea noastră merg prost ,apelăm cu întrebări răzbunătoare la D-zeu si bunătatea Sa.
Noi (eu) credeam că El,fie închide ochii la ceea ce ni se întimplă...sau că nu ne-ar iubi  cu adevarat.Această procedură am călcat-o si eu din urmă crezînd si răzbunînd.
ar... dacă mă gîndesc la rezultatele de dragoste într-o relatie bazată pe emotie,ea nu ar putea fi întemeiată pe credintă adevarată.Dar trebuie sa-mi amintesc mereu si mereu că în acest timp ce D-zeu este iubitor, milostiv este deasemeni pur si simplu drept si sfînt
Frica de Domnu duce la întelepciune!

îte dintre voi doamnelor doresc întelepciune în rolurile noastre ca crestine,sotii, si mame?
Frica de Domnu duce la acest lucru!
Proverbe 9:10
Începutul întelepciunii este frica de Domnu si stiinta sfintilor este priceperea.
Frica de Domnu duce la viată !
Proverbe 19:23
Frica de Domnu duce la viată,si cel ce o are petrece noaptea sătul, făra să fie cercetat de nenorocire.
De asemenea trebuie sa ne amintim că:
D-zeu pedepseste pe cei care îi iubeste!
Evrei 12:5-11

Cu siguranta nu ne place ideea de am fi pedepsiti,dar biblia spune clar dacă nu suntem pedepsiti atunci noi nu suntem cu adevarat copii lui D-zeu.În timp ce ar trebui să iubim pe Domnu cu toată fiinta nostră,să ne amintim că frica de Domnu este de fapt un bun lucru care duce la viata si întelepciune.
cest prag al iubirii îl petrec cu copii mei si doresc ca si ei la rîndul lor sa emane iubire în jurul lor ,nu numai pentru o zi ca aceasta, ci pe pe parcursul întregii lor vieti.


Amy.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu