O plutire...

O plutire...

luni, 26 august 2013

SA CREZI,SA SPERI SI SA IUBESTI

1 IOAN 3:18
Dragi copii...
sa nu spunem doar ca ne iubim unii pe altii, sa ne aratam adevarul prin actiunile noastre.
A vorbi este usor...
este usor sa spui:
Eu ma voi ruga pentru tine!!!!
Rugaciunea este puternica  mai mult decit ne poatem imagina.
Greseala a fost acolo cind te-ai oprit in a mai crede si a te ruga.
Isus a dat doua porunci cind a fost pe pamint: 
sa iubim pe D-zeu si pe aproapele nostru (Matei22:36-40)
Iubirea este o actiune,nu este suficient sa spui te iubesc vecinii d-voastra! trebuie sa va arate dragostea prin actiune.Rugati-va pentru ei,ofera incurajare,responsabilitate.
Fii lumina pentru ei,ca Hristos este  pentru tine.
...Prea multe nici eu nu am ce sa mai spun, ca atit timp cit si eu invat din viata, nu am cum sa te invat eu pe tine...
Amy...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu