O plutire...

O plutire...

duminică, 25 august 2013

CUM SA PROFITI DE ULTIMA SUTA DE METRII DE VACANTA

...ma e o saptamina, asa ca am inceput prima zi a ei sa ne simtim liberi.
Asa ca am profitat de timpul frumos,fugind cit se poate de repede din casa,deoarece intotdeauna la sfiristul lunii august, ceasul ticaie atit de tare in urechi incit am dorit sa auzim cintul vintului care ne vorbeste,...ciripitul pasarelelor care ne incinta prin glasul lor inimile noastre.











•.¸¸.❉•♥•❉•.¸♥*¸.❉•♥•❉•.¸*¸.❉•♥•❉•.¸♥*¸.❉•

...Azi mi sa spus:

FII RECUNOSCATOARE!!!!

---si EL pierie atragind mai aproape cuvintele la urechea mea,..sa nu pierdeti

 nici o bataie atunci cind recunostinta fata de D-zeu este ritmul inimii tale.



























♥ℒℴѵℯ ~♥♥~ ℒℴѵℯ ~♥♥~ 

...povestea zilei spun pozele, asa ca nu mai comentez,...decit ca inimile 

noastre au fost incarcate cu bucurii,minunatii, iubire..

daca ne lasam simturile sa-l pipaie pe D.zeu cu adevarat vom simti acea

 pace,nadejde si speranta...















...Si inainte de apusul soarelui,copii sau pus in

 pridvor sorbind dintr-un delicios ceai amestecat cu zaharul zilei frumoase 

de azi.




...Povesti entuziasmate,multumiri si recunostinte ii 

sunt date Celui care ne iubeste,ocroteste...

In final zina noptii poposeste pe la ochii 

copiilor,parasind masa spunind un cald si duios de

 noapte buna.

...eu, inca stau acolo 

condusa de ginduri si 

visind la o noua zi 

binecuvintata impreuna

 cu copii mei purtata de

 mrejile naturii.

...noapte buna, Amy











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu