O plutire...

O plutire...

sâmbătă, 10 mai 2014

O zi de sîmbată însorită

zi lumea e într-o strigare cu multe previziuni sumbre.
Rapoartele medicale care nu dau capat problemelor,de chitantele ce se stivuiesc, de zbuciumul existentei si frica caderilor.
Dar, atunci cînd totul pare închis si de ne-rezolvat să nu uităm că totul e o minciună a celui rău care ne orbeste ochii, ne zăvoreste mintea si inima pentru un timp luat cu împrumut...
Dar D-zeu declară NU!!!!
Eu sunt lumina si viata!



Nu suntem o licitare, nu suntem împrumutati si nici nu trebuie sa cerem ochi, minte, inimă ca să vedem, să simtim si să credem.
Mereu să credem să atingem poala Hainei Lui să putrăm Speranta mintii si a inimii - iar cuvîntul să fie pe deplin spus din gurile noastre.
-imploră-L pe Domnu cu credintă si alege cuvinte de viată!
Prov.4:4
...el mă învată atunci, si-mi zicea:
,,Păstrează bine în inima ta cuvintele mele,păzeste învătăturile mele, si vei trăi!

În această sîmbătă sfîntă , Domnu ne sfătuieste:
Prov.4:21...bea din acest pahar a binecuvîntării sabatului meu..v.22 si nu vom muri, căci ele sunt viată pentru cei ce le găsesc si sănătate pentru oasele noastre pentru tot corpul nostru.
Să nu fie nici un raport negativ iesite din gurile noastre(v.24,25-27)
Azi e o binecuvîntare dublă...
lăsati genunchii jos, cereti binecuvîntare si înfăsurati-vă în mantia Iubirii Sale
azi te va hrăni cu Pîinea si Paharul ce este turnat peste tine.

...aceste ginduri le dedic sotului meu si casei mele Prov.5:1-23


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu