O plutire...

O plutire...

marți, 26 noiembrie 2013

Multumiti...

Aceasta este Poarta Sărutului dumnezeiesc. Când soarele sărută un mugur, se naşte o floare. Când roua sărută un trandafir, se naşte o mireasmă. Când Hristos sărută un suflet, se naşte o lumină. Când Duhul Sfânt sărută un gând, se naşte o inspiraţie. Când dragostea sărută o fiinţă, se naşte un imn. Toate acestea sunt zămisliri cereşti trimise după omul rătăcit spre a-l aduce la Făcătorul şi Binefăcătorul lui, la Tatăl Ceresc. Hristos este fluviul de har larg şi lin, adânc şi clar, luminos şi fericit, drăgăstos şi veşnic prin care curg veacurile cu noi cu tot din Dumnezeu, prin Dumnezeu, pentru Dumnezeu. O, Domnul şi Dumnezeul meu Fericit, Te rog, cuprinde-mă în Tine spre a mă face una cu Tine, ca să pot avea curăţia şi fericirea Ta aici şi în cer. Şi Te rog să-i cuprinzi împreună cu mine şi pe cei dragi ai sufletului meu. 

Fii mereu recunoscător - 1 Tesaloniceni 5:16-18


Bucurati-va neincetat.

Multumiti lui D-zeu pentur toate lucrurile, caci aceasta 

este voia lui D-zeu




în această zi din viața ta, cred că Dumnezeu vrea ca tu să știi ...

...că ești perfect exact așa cum ești.
Da, da, știu... și tu și eu avem o mulțime de judecăți despre noi înșine. Dar știi ceva? Dumnezeu nu are astfel de judecăți.
Dacă te-ai vedea precum te vede Dumnezeu, ai zâmbi foarte mult.
Așa că zâmbește. Și păsește înainte în această zi, împărtășind minunea a Cine Ești și a cui decizi tu să fii. Căci suntem cu toții binecuvântați cu tine.
A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu