O plutire...

O plutire...

luni, 4 martie 2013

DE ZIUA TA MAMICO...8 MARTIE

                                      8Martie...


 Sărută mâna mamei
pentru lacrimile de dor vărsate, 
pentru oftările târzii din noapte,
pentru timpul ei ce a fost al tău,
pentru surâsul ei,
pentru speranțele ei,
pentru tăcerea ei,
pentru dragostea ei,
pentru muzica sufletului ei,
pentru clipele de tristețe,
pentru stelele ochilor ei,
pentru urechea care îți căuta cuvintele,
pentru veghea ei din noapte,
pentru dusele gânduri,
pentru puterea ei,
pentru toată iubirea ei. ♥ 













...Dragostea de mama...

Intr-o zi senina, calma cu soare bland, un inger se furisa din ceruri, cobora pe batrana noastra planeta si rataci pe campuri si prin paduri, prin orase si catunuri. Soarele tocmai se pregeatea sa apuna, cand ingerasul isi intinse aripioarele si zise: Vizita mea, e pe sfarsite, trebuie sa ma intorc in lumea mea de lumina. Inainte sa plec, as vrea insa, sa adun cateva lucruri care sa-mi aminteasca de vizita mea, in aceste locuri.
Si-a indreptat privirea spre o gradina minunata si-a zis: " Ce frumoase si parfumate sunt aceste flori!". A rupt cei mai frumosi trandafiri, a facut un buchet frumos si-a zis:" Nu vad nimic mai frumos si mai placut mirositor decat aceste flori; le iau cu mine."
Uitandu-se un pic mai departe, vazu un bebelus cu ochi stralucitori si obrajori imbujorati, zambindu-i mamei sale. Si isi zise:" Ei, dar zambetul acestui copil este mai frumos decat buchetul meu de flori; am sa-l iau cu mine si pe acesta."
Apoi si-a aruncat privirea langa leagan unde dragostea mamei, se revarsa spre copil asemenea unui soare ce se daruie marii...Si ingerasul spuse: " Ah, dragostea de mama este cel mai frumos lucru pe care l-am vazut pe pamant; am sa o iau si pe ea cu mine."
Impreuna cu cele trei comori, isi lua zborul spre portile sidefate ale cerului, luminate frumos pe dinafara si odata ajuns, isi zise: " Inainte sa intru, am sa-mi cercetez comoara.". Se uita la flori, dar acestea se ofilisera. Se uita la zambetul copilasului, dar si el nu mai era la fel. Se uita atunci la dragostea mamei si iata stralucea parca mai intens...
Arunca florile, dadu drumul zambetului, falfai din aripi ii aduna pe toti in ceruri si le spuse:

" Iata singurul lucru de pe pamant care si-a pastrat frumusetea nestirbita, tot drumul pana aici - dragostea de mama...
<3 Amy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu