O plutire...

O plutire...

marți, 27 martie 2012

NOI II VORBIM...EL NE VORBESTE

"Eu vorbesc cu toata lumea. Tot timpul. Intrebarea nu este cu cine vorbesc; intrebarea este cine Ma asculta. 



Sentimentul, gandul, experienta si cuvantul, acestea sunt deci uneltele cu care Eu comunic. Dar nu toate sentimentele, nu toate aindurile, nu toata experienta si nu toate cuvintele sunt de la Mine. 
Mie Imi apartin Gandul vostru cel mai inalt, Cuvantul vostru cel mai clar, Sentimentul vostru cel mai Maret. Orice altceva de mai mica valoare provine din alta sursa.
Cel mai Inalt gand este intotdeauna acel gand care contine Bucurie. Cele mai clare cuvinte sunt acele cuvinte care contin Adevarul. Cel mai Maret sentiment este acel sentiment pe care il numiti Dragoste.
BUCURIE,ADEVAR,DRAGOSTE. Acestea trei sunt surori si una te duce la cealalta. Nu conteaza ordinea in care sunt asezate. 
Din pacate, majoritatea mesajelor mele nu sunt luate in seama. Unele pentru ca par prea bune ca sa fie adevarate. Altele pentru ca par prea grele pentru ca sa fie urmate. Multe pentru ca pur si simplu sunt intelese gresit. Majoritatea pentru ca nu sunt primite. 
Nu va voi forta, nu va voi sili niciodata. V-am dat liber arbitru-puterea de a face ce considerati voi ca este mai bine, si nu o sa vi-l iau niciodata inapoi."  

                          ...“sa fii Bucurie, Dragoste, Acceptare, Binecuvintare si Recunostinta tot timpul”...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu