O plutire...

O plutire...

vineri, 21 octombrie 2011

Pasind prin credinta

Imi cer scuze pentru asteptare, si pentru lipsa de activitate. Am asteptat ca Dumnezeu sa imi vorbeasca despre ce ar trebui sa postez pe blog. Dar cred ca Dumnezeu astepta ca sa incep sa scriu, si apoi El imi va da intelepciune despre ce sa scriu. Asa ca sper ca ce este scris mai jos a fie Dupa voia lui Dumnezeu. Credinta in Dumnezeu trebuie sa fie neclintita, stim ca Dumnezeu a creat pamantul si tot ce este pe el, ca Dumnezeu a facut minuni, ca fiul lui Dumnezeu a inviat in morti. Dar cand trecem prin incercari parca uitam toate astea. Adica credem toate alea da nu credem ca Dumnezeu ne ajuta in incercari? Credinta noastra trebe sa fie asa: Matei 9:2 Şi iată, i-au adus un paralitic, zăcând pe un pat; şi Isus, văzând credinţa lor, a spus paraliticului: Îndrăzneşte, fiule; păcatele tale îţi sunt iertate. si asa: Matei: 9: 20-22 20 Şi iată, o femeie care avea o scurgere de sânge de doisprezece ani, a venit din spate şi s-a atins de marginea hainei lui; 21 Fiindcă spunea în ea însăşi: Dacă mă voi atinge doar de haina lui, voi fi sănătoasă. 22 Dar Isus s-a întors şi când a văzut-o a spus: Îndrăzneşte, fiică, credinţa ta te-a făcut sănătoasă. Şi femeia a fost făcută sănătoasă din acea oră. Avem multe exemple in Biblie a celor care au avut credinta, chiar daca unii nu credeam ca se poate intampla. Dar vedem in aceste 2 exemple ca au crezut ( au avut o credinta “oarba” ) toti cei care il urmau pe Isus credeau dar poate nu indeajuns. Dar acea femeie si acel om paralizat stiau ca daca merg la Isus prin credinta vor fi eliberati. Atunci cand trecem prin o incercare sau o problema zicem: aaa Doamne acu mai lasat? Cand sunt in necaz si trec prin greutati? Sa sti ca Dumnezeu nu te lasa El vrea sa vada daca si atunci tu ii esti credincios si daca si in necaz tu il lauzi pe El. Isaia: 41:29-31 28 Nu ai cunoscut? Nu ai auzit, că Dumnezeul veşnic, DOMNUL, Creatorul marginilor pământului, nu leşină, nici nu oboseşte? Nu este cercetare a înţelegerii lui. 29 El dă putere celui leşinat; şi celor fără putere le creşte tăria. 30 Chiar tinerii vor leşina şi vor obosi şi bărbaţi tineri vor cădea de tot, 31 Dar cei ce aşteaptă pe DOMNUL îşi vor înnoi tăria; se vor ridica cu aripi precum acvilele; vor alerga şi nu vor obosi; vor umbla şi nu vor leşina. Avem un Dumnezeu care nu ne lasa pur si simplu in ceata. Avem un Dumnezeu care ne iubeste, avem un Dumnezeu care este milos si inca se indura de noi. Dar si noi trebeuie sa ii aratam dragoste si sa ii aratam ca il Iubim. Mie personal Dumnezeu mi-a aratat de multe ori ca ma iubeste, si un moment foarte placut si care nu il pot uita este atunci cand: Am hotarat ca in dimineata cand rasare soarele sa stau cu El de vorba sa ii multumesc si pentru ziua care imi era inainte si vedeam cum rasare soarele si am simtit ca Dumnezeu mi-a rasplatit efortul meu de a ma trezi dimineata de a lasa la oparte cateva ore de somn si a sta de vorba cu EL. Haideti sa ne schimbam gandirea noastra in legatura cu Dumnezeu, Dumnezeu nu este pamantesc. El poate fi in mai multe locuri in acelas timp, El poate auzi mai multe lucruri in acelas timp. Si in dictionar spune ca Dumnezeu este o finta Supranaturala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu