O plutire...

O plutire...

luni, 19 septembrie 2011

IN DRUMUL TAU COPILE DRAG În drumul tău copile drag
Tânărul: Am rătăcit atâta timp pe drumul meu încat nu ştiu cine sunt ,unde mă aflu ,unde să merg. Aş vrea, să pot... opri. Sunt prea multe lacrimi... În drumul meu am întalnit Şi oameni buni şi rai Eu mă întreb cu ce-am greşit de sunt pe-aceste căi? De ce sunt eu ,acum aici ? De ce îmi plâng de milă De ce nu pot nici Să respir ,fără să-mi fie silă? Aş vrea să dispar, Ca focu’ n-ălţator, În lumea asta nu am drag Nici înger păzitor. De toţi ceilalţi mi-e teamă, Mi-e teamă şi de mine, Dar mai presus de toate, De sângele din vine. Am spus că prieteni, Sunt cei care m-ajută, Acum nu cred în prietenii Nici în iubire sfântă.
De ce sunt azi aşa de trist? Hai, spune, întelepte! Caci mă visez in toi de vis Cum cad de sus ,pe pietre. Cum pot eu, să ma ridic, Când inima-mi-e frântă, Cum pot eu, să mai sacrific O minte suferindă? Ce pot să fac, că-n drumul meu, E fum prea gros in faţă , Cum pot să vad fără să plâng O zare luminoasă? De ce nu am in astă lume, O stea pe cer sa fie a mea Să o privesc să-i spun pe nume Să pot vorbi cu ea? Eu, în iubire nu mai cred, De mult mi-a fost luată A fost iubire fară ţel, În inimă de piatră. Aş vrea în munţi ca să dispar, Şi-n urma mea de bun răgaz O lacrimă pe-al meu mortuar Din roşul ei obraz.
Batranul : Drumul, o carte deschisă ce-o primeşti, paşii tăi timizi ,îndrepti din casa şi din ţinuturi părinteşti. Aş vrea să-ţi spun tânăr flăcău Că-n tine stă voinţa De-a merge drept pe drumul tău De-ati itări credinţa. În drumul tău vei intâlni , Prieteni de-anotimpuri, Şi prieteni care iţi vor fi Pe veci şi peste timpuri. Ascultă-acum de ce eşti trist Când viaţa inainte, Este un ţărm de necuprins Cu minunata minte. În drumul tău vei întâlni Şi alte drumuri care, Fulgerător s-or impleti Cu drumurile tale. Aşteapta tu, nu te grăbi, Nu alerga în noapte, Nu fi tu omul cel grăbit Ce merge către moarte. În toiul nopţii pribegit De stai şi uiti de tine Rămâi cu gândul rătacit Te pierzi singur în lume. Nu înceta să crezi măcar Că ai un scop în viată, Nu te gândi că e calvar Ridică-te ! Învaţă! Întâi de toate tu să şti Că viaţa e o luptă, Un teatru mare de copii Un joc, coboară ,urcă. De ce ţi-e ţie frica tânar drag Ori nu şti încă oare, Că dragostea este un prag Şi turnul de scăpare? De ce să plângi când poţi să lupţi De ce să n-ai răbdare, Căci omul este trecător, Prin lumea asta mare... Atunci când spui că nu mai poţi Pe Domnul ia-l de mână El e scăparea tuturor Este lumina lină. Deşertice sunt căile, Când pe Hristos nu-l ai Şi toate încercarile De-aţi face un alt trai. Tu roaga-te mereu, Să te iubesti pe tine Apoi învaţa să iubeşti Pe cei de langă tine. Hristos este chemarea, Hristos este iubirea, Hristos este lumina Hristos e veşnicia! Nimic nu mai contează Când Domnul e cu tine E prietenul pe viaţa Esenţa veşniciei. Copilul cu ochii caprui
În drumul tău, orice încercare este mai uşoara cu Iisus. Iisus este calea,adevarul şi Viaţa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu